BAHTERA CINTA MENCARI REDHA ILAHI...

BAHTERA CINTA MENCARI REDHA ILAHI...

♥♥♥♥♥usratiy till jannah♥♥♥♥♥♥

Daisypath Anniversary tickers

ahlan wasahlan permata hati kami..

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ahlan wa sahlan..

Isnin, 13 Julai 2009

hari ini dan esok

semalam sudah berlalu tidak akan kembali, harini adakah aku sudah melaksanakan perintahNYA?kenapa aku seringkali lalai?
setelah sudah 2 minggu aku sembuh dari demam yang panjang, Alhamdulillah ALLAH masih sayangkan ku memberikan kesihatan buatku yang tidak ternilai harganya......mga dberikan kesihatan ini untuk aku beribadah untukNYA dan melaksnakan segala tuntutanNYA, YA ALLAH Berikanlah aku kekuatan dalam menjalani ibadah sebagai hambaMu yang soleh, AMEEN...

Tiada ulasan:

 
COPYRIGHT@CTNZMN@DUNIA UMMI@ niat hidupku matiku ibadahku hanya kerana ALLAH